Dôležitým prvkom každej kvalitnej web stránky je jej kompatibilita. Doteraz sa najväčší dôraz kládol na kompatibilitu s rôznymi internetovými prehliadačmi. Rastúca rôznorodosť zariadení, ktoré sú používané na prístup k Internetu, však v poslednej dobe upriamuje pozornosť na kompatibilitu web stránok s rôznymi koncovými zariadeniami.
Dosahujú vaše e-mailové kampane slabé výsledky? V nasledujúcom príspevku vám predstavím najdôležitejšie prvky úspešného e-mailového marketingu.
Google mení spôsob vyhľadávania informácií na internete. Vedomostný graf (z anglického The Knowledge Graph) je postupne pridávaný od všetkých nástrojov vyhľadávania Google, čo môže navždy zmeniť našu základnú činnosť na internete.
Hlavným cieľom online marketingu je maximalizovať vzťahy. Pretože práve vzťahy predávajú tovary a služby. Online marketing je súbor nástrojov, ktoré zvyšujú návštevnosť, mieru konverzií a celkové povedomie o web stránke.
Jedným zo základných kameňov online marketingovej stratégie je analýza kľúčových slov. Tejto obsiahlej téme sme sa rozhodli venovať v sérii niekoľkých blogových príspevkov. Prvý príspevok z našej série sa venuje pojmom kľúčové slovo a kľúčová fráza, ako aj rozdielu medzi nimi.
Formát stránok na Facebooku v podobe časovej osi, nazývaný Timeline, sa stane v blízkej dobe dostupný aj pre firmy. Zo začiatku bude služba v beta verzii dostupná len pre niekoľko vyvolených organizácii. Podľa portálu Ad Age vedenie Facebooku uvedie Timeline pre firmy a organizácie 29. februára na marketingovej konferencii v New Yorku. Sprístupnenie Timeline-u prinesie firmám nové možnosti prezentácie na sociálnej sieti.
Procter & Gamble, spoločnosť s najväčším marketingovým rozpočtom na svete, bude škrtať. Znižovanie výdavkov sa bude týkať najmä tradičných foriem reklamy, pričom časť prostriedkov bude presunutá do rozpočtu na internetovú reklamu.
Marketing a jeho nástroje sa neustále vyvíjajú. Do veľkej miery aj vďaka internetu. Spotrebitelia už viac nie sú závislí len na prostriedkoch takzvaného outbound marketingu (založený na jednosmernej komunikácii), čiže napríklad billboardoch a televíznych reklamách, aby sa dozvedeli o nových produktoch.
Napíšte nám o vašom projekte. Radi sa s vami osobne alebo prostredníctvom telefónu porozprávame o možnostiach jeho realizácie v digitálnom prostredí.
Prvá konzultácia je bezplatná.